Rzecz zła?

Zostałem dzisiaj zaskoczony i znokautowany, precyzyjnym ciosem, w sam środek tego, co trzyma mnie  przy życiu! Jest to, najzwyczajniej w świecie ślepa wiara w to, że urojenia, omamy, głosy i myśli ksobne które  czynią moje życie nieznośnym, bolesnym i trudnym do zaakceptowania., miną po zażyciu tej całej masy psychotropów, które muszę przyjmować 3 razy dziennie. Jak to jest, że nawet te ilości, zażywanych przeze mnie leków nie są w stanie ochronić mnie przed precyzyjnym atakiem w te najczulsze punkty, takie jak, lęk, strach, niepokój, samotność, smutek,

Z głosami jest jeszcze inna kwestia. Mają one głównie charakter imperatywny, ale nie tylko. Lubią oceniać mnie i moje postępowanie, komentować, ale naprawdę niebezpieczne stają się w chwili gdy udaje się im, namówić mnie, do samookaleczenia a nawet do samobójstwa! Tego boję się najbardziej, ponieważ już cztery razy im się udało. 

Tak, nie ma się czym chwalić, ale niestety, próbowałem już czterokrotnie uwolnić Świat ode mnie, a mnie od Świata!!! Niestety, albo stety nie udało mi się.

Jak to jest, że słowa, dzięki , którym zaczynasz się śmiać, po chwili wywołują u ciebie wyrzuty sumienia i poczucie winy? Jak to jest, że jedno słowo, lub zdanie, nawet najkrótsze, potrafi obalić najmocniejszą nawet obronę przed  światem? 

Słuchajcie wszyscy znajdujący się po tej stronie. Czy wołanie na pomoc i prośba o ratunek  jest rzeczą złą??? 

Komentarze

  1. Jeżeli jakieś już pan słyszy glosy to bardziej dlatego , żeby zająć pana uwage jak dziecko grzechotka.
    To nawet może nie mieć kompletnie znaczenia , co ten głos przekazuje.
    To raczej tylko przerywnik wytrącający od naturalnej kontemplacji świata .
    Dziś usłyszy pan to, jutro co innego ..
    Tak naprawdę cokolwiek pan usłyszy to nic nie zmienia .

    Jak ma pan schizofrenię , to to tylko głosy bez znaczenia teraz takie , później inne ale one są puste , za nimi nic i nikt nie stoi.
    To tak jakby pan słuchał muzyki z dość realistycznym , czasem próbującym angażować słuchaczy wokalem.
    Ale jak już będzie chciał się podnieść i bić brawo to wszyscy będą na pana patrzeć jak na wariata .

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

o mnie teraz

Wstyd

czy ja się użalam???