również

Od jakiegoś czasu coraz częściej zastanawiam się czego zazwyczaj ludzie się boją? Jeżeli miałbym wziąć pod uwagę siły natury to na pewno byłyby to  gigantyczne powodzie, trąby powietrzne, niesamowite huragany, trzęsienia ziemi, cyklony, tornada, pożary, wybuchy wulkanów, lawiny, ekstremalne opady śniegu lub deszczu, grad, fala niesamowitych upałów lub mrozów, ogromne  susze, klęska głodu. Gdybym miał się zastanowić jakie inne rzeczy również przyprawiają nas o szybsze tętno to na pewno byłyby to katastrofy komunikacyjne, uczucie pragnienia, chaos, anarchia, zamieszki, morderstwa, zabójstwa, epidemie, pandemie, kłamstwa, zdrady, porzucenia. Natomiast jeżeli o mnie to największy reperkusje wywołują u mnie lęk o rzeczy metafizyczne takie jak śmierć, miłość, ciemność, Bóg, gniew, lęk, niepokój, pogarda dla jutra,  przyszłość. bezradność, bezkarność. 
Bardzo bym chciał jak najrzadziej doświadczać tych uczuć ale niestety prawda jest taka, że jestem nimi przesiąknięty do samego szpiku. 
Lęk, niepokój i strach są bardzo silnymi emocjami, które utrudniają mi życie, niestety śmiertelnie groźnymi dla mnie są również melancholia, nostalgiasamotność, bezsilność, odrzucenie, uczucie pustki i bezsensowności życia. 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

o mnie teraz

Wstyd

czy ja się użalam???