Urodziny

Tak to dzisiaj. Powinien to być radosny dzień, ale niestety nie jest. Jestem przygnębiony. Ten dzień przypomina mi smutną prawdę, że nie wygram z chorobą. Jest on kolejnym etapem walki o w miarę normalnie życie. O życie bez lęku, strachu, bez doznań psychotycznych. Bez myśli  rezygnacyjnych i samobójczych. Niestety nie potrafię sprostać wymaganiom świata. Czuję się tak bardzo samotny mimo, że wokół mnie są ludzie. Czuję, że nie pasuje do tego świata. Jestem obcym elementem w układance życia, nie pasującym do jego oczekiwań. Czy znajdę jeszcze w sobie siłę żeby się nie poddać? 

Komentarze

  1. Witaj , w dniu Twoich urodzin i każdego dnia życzę Tobie , aby nie opuściła Ciebie nadzieja , abyś szedł przez życie ze szczerym uśmiechem , otulony wszechogarniająca miłością . ❤️. Ania .

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

o mnie teraz

Wstyd

czy ja się użalam???