Kłamstwo?

Czy moje życie to wielkie kłamstwo!?!? Nie wiem już kim tak naprawdę jestem. Bycie ze sobą to ogromne niebezpieczeństwo!!! Czuję, że okłamuję sam siebie i wszystkich wokół. Czy to coś zmienia. Wczoraj byłem na konsultacji w szpitalu u mojej Pani doktor, i co? A no to, że nienawidzę siebie za to co przeżywam. Doskwiera mi samotność która wypala mnie do żywego. Czy cały czas kłamie???!!! Kłamie mówiąc, że wszystko jest ok. i kłamie mówiąc, że jestem bliski obłędu? Jak naprawdę jest? Tyle pytań a ja wciąż nie mogę znaleźć odpowiedzi. Czuję do siebie wstręt podszyty ogromnym lękiem i brakiem akceptacji siebie. Oglądam teraz telewizję, ale nie mogę się skupić. Mam też wrażenie, że mówią do mnie i o mnie. Co zrobić kiedy rzeczywistość zaczyna mieszać się z czymś obcym, z czymś czego nie mogę ogarnąć, co mnie pogrąża? Nie wiem jak mogę sobie pomóc, czy jest szansa, że ktokolwiek wyrwie mnie z tego koszmaru jakim jest schizofrenia???

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

o mnie teraz

Wstyd

czy ja się użalam???