To znowu ja!!!

Cześć to znowu ja,
Jest 2:15 w nocy, a ja znowu nie mogę spać, dręczony natrętnymi myślami, więc znowu próbuję coś napisać,

Jestem tak bardzo ociężały i zmęczony, zachowywaniem się według norm przyjętych przez ludzi tak zwanych normalnymi. mimo to czuję jak bym miał wypisane na czole uwaga on jest psycholem, to schizofrenik niebezpieczny dla otoczenia, a prawda jest taka że jeżeli jestem niebezpieczny to tylko dla siebie. Ludzie na mój widok śmieją się ze mnie, drwią, jak wchodzę do pomieszczenia to rozmowy cichną, lub wyśmiewają się  ze świrów, niby nie ze mnie ale ja wiem swoje. 
Okłamywanie całego świata a także siebie, że nic mi nie dolega wypala mnie wewnętrznie i strasznie męczy. Jednocześnie wiem, że ludzie tego oczekują ode mnie i nie mają pojęcia jak gadanie w stylu "zajmij się czymś; uśmiechnij się; zrób coś;zmień dietę; nie siedzieć w fotelu", dostarcza mi ogromną porcję lęku, strachu i poczucia że jestem beznadziejnym i nie nadającym się do niczego kupą mięsa i kości

Ostatnio zaczynam się zastanawiać czy w leki które dostaję nie są zamieszani ludzie ze spisku i dlatego one mi nie pomagają, Chyba muszę to sprawdzić.

Piszę to wszystko wbrew głosom które mnie ostrzegają, że może to odwrócić się przeciwko mnie, ale nie słucham ich, choć straszą i przeklinają mnie.
Mam w głowie straszny mętlik nie potrafię się skoncentrować żeby opisać co się dzieje.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

o mnie teraz

Wstyd

czy ja się użalam???